Once in a lifetime

Har inte skrivit på evigheter, så tänkte att det var dax nu!
Life goes on lixom, jobbar och sliter. Unnar mig själv massor av intenet shopping för att överleva. Ska beställa hem ett start kit med saker så man kan göra löshår själv med keratinvax. Sjukt bra tycker jag då jag och mamma ska göra på varandra, tror det blir riktigt bra faktiskt!
Var nyss på väg att beställa två klännigar från nelly, men hejdade mig när det var dax att klicka på bekräfta beställning. Lucky me!
Ska kolla zaras rea först som drog igång igår(?) tror jag att det var. Kan nog fynda massa fina saker där istället!
Fick reda på idag att versace blir nästa gästdesigner på mitt jobb, alltså h&m. 17 november.. kan bli riktigt bra drag tror jag. Så passa på att shoppa shoppa shoppa! once in a lifetime lixom!

Nu ska jag skära upp en annanas och trycka i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0