torsdag 19/6

Nu ligger jag och Nathalie i sängen och ska försöka sova, taxin kommer och hämtar oss om 7 timmar. Då bär det av till Magaluf.
Idag har vi gått på stan, shoppat, växlat pengar, sedan gick vi och åt indisk mat. mumsi!
Efter att vi hade ätit klart så gick vi till Bollywood och tog varsitt glas vitt vin. :)
Ska sova nu så att jag orkar kliva upp.
Ha det så bra, så updaterar jag om 2 veckor!

Jag ringer dig när jag kommer fram Osorio, älskar dig

18/6 Onsdag

Grattis på den efterlängtade 18-års dagen sötnos

tisdag

Jag och mamma gick på stan i en timma, jag hittade en vit lång skjorta och en svart klänning. NÖJD! :)
Åkte och mötte upp Lovisa för att vi sedan skulle möta upp Bettina och Mixan i centralen. Vi åt middag. Sedan åkte jag och Lovisa hem till mig igen.

Nu ligger jag i soffan och tittar på Holland-Rumänien det står 0-0.

Ska gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Nattinatti :) poss

Magaluf 20-4/7

Om tre dagar sitter jag där

tisdag

Ligger i soffan och väntar på mamma, vi ska ut och shoppa tillsammans idag :)
Nathalie drog för 30 minuter sedan, så nu är det lugn och ro i stugan .. höhö! Men vi ses troligtvis ikväll igen.
Håller på att koka kaffe, måste bli lite pigg!

updates later, possen

Måndag

Idag när vi vaknade så städade jag mitt rum som har sett rent utsagt förjävligt ut i ungefär 3 veckor. Jag har inte haft tid att städa :/  Men nu ser det strålande ut.
Vi tog en promenix till banken så jag fick hämta ut mina "fickpengar" till magaluf. Efter det så gick vi ut och åt middag :)
Det var match i kungsträdgården österrike-tyskland som vi tittade på ett litet tag men vi tröttnade snabbt och åkte hem. När jag kom hem så drack vi kaffe och jag och mamma packade min resväska. Hon har mer resfeber än mig även fast hon inte ska följa med, gulligt! Så nu är den packad och klar.
Jag och Nathalie satte oss i mellangärdet på gården och pratade om resan och massa annat.

NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR!

Dags att sova, poss

some updates

I lördags så firades ju Nathalie.
Jag kom till henne runt 17, när jag kom dit så åt vi smörgåstårta och drack bål. Vi hade mycket trevligt och det kom ganska oväntade människor.

I söndags tog jag och Nathalie tåget till stan. Vi åkte direkt hem till min Mormor där hon skulle bjuda på middag, det blev lasagne. Plus att jag fick träffa min otroligt söta nya kusin. Agnes är en 8 dagar gammal och helt underbar :)
Efter middagen så gick jag och Nathalie på bio och såg doomesday, den rekomenderas!

fredag

Idag var jag tvungen att gå upp runt  8. Jag skulle till sjukhuset och ta bort mina stygn och hämta ut lite ny medicin. :)
Efter det gick jag till seveneleven och köpte en smoothie till frukost. Därefter åkte jag mot stan och träffade sandra. Vi hade det mycket trefvligt. Tog en promenix i stan och fikade i gallerian.
Efter en lång tid tillsammans med Sandra så åkte jag och mötte Josse för en middag, det blev på mcdonalds.
Bettina ringde och ville ta en promenix. Självklart så ville jag det efter den feta middagen. Vi promenerade igenom Humlegården, mycket skönt må jag säga. Bettina talade om sina bekymmer som vanligt, allt mellan killar och snusk.
Nu är reklamen slut ligger och tittar på Hipp hipp hora, eftersom att Filip Berg är med, RAWR!
Hörs efter filmen, POSS

Birka Paradise 5-6/6

Justja, har glömt att berätta om kryssningen jag och Nathalie var på!
Vi mötte hennes mamma och låssas pappa + hans brorsa och hans fru på patricia i slussen. Jag drack några öl där.
Efter ett antal öl så blev jag och Nathalie skit sugen på att följa med dem på kryssningen som dem hade bokat. så vi sprang ned och kollade om det fanns några hytter lediga. Det fanns det!
Vi hade endast 50 minuter på oss att springa till bussen åka hem till mig och hämta kläder. Detta mission är så stort som omöjligt. Men vi hoppades på det bästa.
Jag ringde min kära bror, och han hjälpte gärna till så han packade ner sakerna jag bett han om i en handväska och sprang till stureplan. vi hoppade av bussen och tog väskan sedan sprang vi till nästa busskur för att ta bussen tillbaka till slussen.  Det stod att bussen skulle komma om 8 minuter. Vi greps av panik.
När vi var en station ifrån där vi skulle hoppa av så ringde Nathalies mamma vid namn Sussi och sa att vi hade 4 minuter på oss. Det var då dem skulle stänga "grindarna". Men som tur var så hann vi :)
Vi tog en C hytt. Men den var hyfsat bra för oss eftersom att vi är aldrig i hytten.

På båten käkade vi först buffé. Sedan blev det bubbel i bubbelpoolen. Sen rent utsagt party!
Jag träffade en mycket trevlig vakt på 28år som jag umgicks med till stor del (;
Medans Nathalie hittade massa snorungar på dansgolvet, haha, puss på dig!
Min käre vän Nathalie somnade runt 5 kanske. Medans jag höll mig vaken till 09:30.
Jag vaknade kl 12 ungefär då bar det av upp till "dansbaren" där dom hade öppnat hela taket. Vi satte igång med partyt direkt. Och så fick jag träffa vakten igen eftersom att han jobbade där vart vi var.
Mycket trevligt hade vi.

En skön vecka

Fredag: glassa runt
Lördag: försöka få ledigt från jobbet för att kunna fira Nathalie
Söndag: ev jobba
Måndag: tanto
Tisdag: stan med mamma
Onsdag: nathalie 18 <3
Torsdag: packa, shoppa
Fredag: taxin kommer och hämtar upp mig och nathalie 04:00. Då bär det av till Arlanda för att sedan flyga till Magaluf

Lite picts på Nordman från firmafesten :)

Poss!

Torsdag

Klockan ringde runt 10 eftersom att jag skulle upp och jobba, var ej bakis så jag hade ett leende på läpparna när jag klev upp.
Jobbade bara tre timmar idag 11-14, skönt!
När jag hade jobbat klart så mötte jag upp Bettina och tog en chailatte på espresso house.
Därefter åkte vi hem till mig, jag duschade och böt om. Rusade ned till bussen igen för att åka till Norrmalmstorg och träffa Sandra. Vi satte oss i Kunsträdgården och lyssnade på några som sjöng och några som visade upptädanden från Talang08. Mycket trevligt må jag säga!
Nu är jag hemma, håller på att svälta ihjäl. Ska någonting att äta.
Updates later
Poss

Firma fest

Hej hallå.
Har ej hunnit skriva, har haft så otroligt mycket att göra i skolan den sista veckan.
Var ute med en kill kompis igår och drack öl. Så låg bara hemma idag hela dagen och var hyfsat bakis.
Tittade på Harry Potter och slumrade till tills mamma ringde och sa att dem var på min farmrors firma fest och att Nordman var där.
Jag flög upp ur soffan, klädde på mig och gick raka vägen till bussen mot stureplan. Promenerade därifrån till Strandvägen där firmafesten ägde rum. När jag kom dit tänkte jag "vafan har jag på mig" Alla var hur fin klädda som helst och där kom jag lixom med ett vitt linne och jeans.
När klockan slog 8 så gick nordman och hans band upp på scen och sjöng.
När dem hade sjungit ca 8 låtar så gick dom från scenen och eftersom att min farbror stod för festen så fick jag gå bakom och prata med Nordman. Han va så himla trevlig, helt sjukt. Han var jakligt full också!

Efter vi hade vart där så gick vi till Café Opera ett tag eftersom att alla som hade vart på firma festen hade gratis inträde osv.
Hade verkligen en jätte trevlig kväll, tack Stefan :)