Resfeber!

Åh vad jag älskar att resa, det är så himla underbart att man kan sätta sig i en jättemaskin som svävar i luften ett par timmar och så hamnar man i ett annat land, en annan miljö med andra människor. Jag skulle vilja resa hela tiden, till olika länder och upptäcka nya saker.
I augusti blir det som sagt Egypten efter det blir det london med sonny i november och efter det blir den nog en tripp till thailand igen fast med en annan resebuddy, men det får vänta tills februari 2012!
Men kan ju inte få ledigt från jobbet hela tiden, synd är ju det. Men självklart är det skönt att jobba ibland också!
Ska öppna ett sparkonto nu, eller ett resekonto som det ska heta. Varje månad ska jag föra över någon/några tusenlappar till resor.

Finns så många länder som jag skulle vilja besöka, australien, amsterdam, paris, sydafrika, kina, japan!
Innan jag dör, lovar jag att jag ska ha åkt jorden runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0