koh samet!

Tjena hejsan bitches! Sitter nu pa ett internet cafe i stan pa koh samet. Idag har vi legat pa stranden hela dagen, hur skont som helst. Ikvall blir det barhang pa ploybar, ska dock dricka vatten, lutar det at! Igar fick jag en privatkur i thaiboxning av en kille som hette audi. haha audi!!! Om ett par dagar ska vi aka tillbaka till Koh Chang for att traffa mamma och pappa, ska bli astrevligt :) Fira min fodelsedag ocksa den 5e april! Hoppas jag far fina thailandska presenter, muhaa. sist vi var pa koh chang sa badade vi med elefanter, det var riktigt kul och laskigt ma jag saga :) dom ar sa jakla stora! Nej nu maste jag ha mat, svalter ihjal! Rasar faktiskt i vikt nar jag ar har, man ater typ ingenting for att det ar sa varmt. Och sa svettas man sa sjukt mycket! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0