Lördagsmys

Vilken dag jag har haft!
Imorse kom mamma och pappa å hämtade mig för att åka till stan. Vi parkerade bilen på odenplan och tog tunnelbanan till slussen. Vi promenerade hela hornsgatan och kikade in i små butiker. Vi gick in i massor av secondhand affärer. Älskar verkligen judiths secondhand som ligger på hornsgatan 65. Finns verkligen allt. Hittade massor av pälsjackor jag vill ha. Man ska dock vänta med pälsjacka tills jag åker till london. Jag hittade också en guldig moncler jacka med massor av märken på. Den är typ 20 år gammal, lite sliten, men nycket cool! Den fick jag med mig hem. 1100 gick den loss på. Prutade en hundring för att den var trasig vid luvan.
Vi åt lunch på en viking restaurang, pizza. Och sedan åkte vi hem till mormor och fikade. Jag lekte med min lilla kusin Agnes, vi läste böcker och hoppade i sängen :)
JAG ÄLSKAR SÖDERMALM!
Nu ska jag se klart harry potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0